



Kies als je gekozen wilt worden

“Kies als je gekozen wilt worden”. Ja…deze opmerking heb ik vaker voorbij horen komen. Sterker nog, ik gebruik deze zelf ook regelmatig bij mijn eigen klanten. De laatste keer dat ik deze opmerking hoorde was op een netwerkborrel van Regio business Breda, in een talkshow setting vertelde @Christan Brouwers van Satelliet zijn verhaal over duurzaamheid. Hoewel ik deze opmerking vaker heb gehoord was het deze keer toch anders. Op de een of andere manier bleef het deze keer hangen.
Misschien heb jij dit ook wel eens, dat zo’n opmerking in de weken daarna in verschillende vormen opnieuw aan jezelf gepresenteerd wordt. Bij mij was dit de afgelopen weken het geval. Het kwam ter sprake in gesprekken die ik voerde en in verschillende artikelen/posts die ik las zoals die van @Aartjan van Eerkel. Mijn eigen herinneringen waarin ik deze opmerking al eerder had gehoord, werden door mijn gedachten steeds weer opnieuw voorgeschoteld. Het kwam allemaal naar me toe op een andere manier, maar de essentie bleef hetzelfde.
Eerst even terug naar die opmerking, want wat betekent het eigenlijk? Voor mij betekent het dat je een duidelijke keuze moet maken met je onderneming waar jij voor staat en waar jij in gelooft. En doordat jij hierin een duidelijke keuze maakt is ook duidelijk wie jouw ideale doelgroep is. Je ideale doelgroep kan zich veel beter identificeren met jouw onderneming en daardoor voelen zij zich veel prettiger om met jou in zee te gaan. Ze kiezen dan specifiek voor jou!
En waarom het dan bij mij iedere keer weer terugkwam? Nou, als ik heel erg kritisch ben dan weet ik niet of ik mijn eigen keuzes voor Mr. BLUE SKY hierin duidelijk genoeg naar voren laat komen. Grappig eigenlijk hoe dat werkt, andere mensen geef je met regelmaat dit advies en zelf vergeet je het bijna.
En waar staat Mr. BLUE SKY dan voor?
Mr. BLUE SKY staat voor de eerlijke en authentieke ondernemers die trots zijn op hun producten en diensten. De ondernemers die het belangrijk vinden om échte waarde toe te voegen voor hun klanten. De ondernemers die juist succesvol zijn door de hoge kwaliteit van hun producten en diensten en niet door het alleen toepassen van ‘slimme’ verkooptrucs.
De ondernemers die graag een positieve impact maken, hoe klein of groot deze impact dan ook is. De ondernemers die hun succes niet louter afmeten aan het geld op hun bankrekening. De ondernemers die er waarde aan hechten dat hun verhaal op een heldere, eerlijke, respectvolle en authentieke manier verteld wordt.
Deze ondernemers verdienen het om op een mooie manier in de spotlight gezet te worden. Mr. BLUE SKY zal dit altijd op een respectvolle manier doen. Op een manier die recht doet aan jouw unieke onderneming. En weet je hoe je daarop kunt vertrouwen? Heel simpel, ik heb namelijk heel erg bewust voor jou gekozen!
Mr. BLUE SKY speciality:
“Maak de dingen niet mooier dan dat ze zijn, maar zorg ervoor dat iedereen kan zien hoe mooi het al is”
Portfolio
Nuttige info


